Welkom bij de HHG Achterberg-Rhenen

Van harte welkom op de website van de Hersteld Hervormde Gemeente van Achterberg-Rhenen.
Op deze website wordt een beeld van onze gemeente gegeven. U treft hier informatie aan over onze kerkdiensten, verenigingswerk en veel andere zaken.
De tijden van de diensten zijn 10.00 en 16.30 uur en worden gehouden aan de Korte Steeg 8

Voor alle genoemde data op deze website geldt: Deo Volente – zo de Heere wil en wij leven.

Liturgie


29 maart, 10:00 uur
Psalm 69:9
Psalm 6:3,4
Schriftlezing Mattheüs 27:33-56
Psalm 31:4,12
Psalm 65:1
Psalm 16:5
Tekst: Mattheüs 27:50-51a
Thema: 'Open toegang tot Gods genadetroon'
1. 'En Jezus wederom met een grote stem roepende, gaf den geest.' (27;50)
2. 'En zie, het voorhangsel des tempels scheurde in tweeën, van boven tot beneden;' (27:51a)
29 maart, 19:30 uur
Psalm 67:1
Psalm 30:1
Schriftlezing: Lukas 23:35-49
Psalm 31:4,5,12
Psalm 85:1,4
Psalm 89:8

Deze dienst kunt u (terug)kijken of luisteren via de stream op kerkdienstgemist.nl


Meditatie

‘En wij weten dat degenen die God liefhebben, alle dingen medewerken ten goede, namelijk degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn.’ (Rom 8:28)

Bent u dankbaar en kunt u dankdag houden? En waarvoor wilt u de Heere danken? Voor alles? Misschien waren er moeilijk dingen in uw en jouw leven in het afgelopen seizoen en is er veel fout gegaan. Maar wanneer ging het fout? En wat is goed? Wat de een goed vindt, keurt een ander misschien wel af. De apostel Paulus schrijft aan de gemeente van Rome ‘dat degenen die God liefhebben, alle dingen medewerken ten goede’. Dus ook als zij denken dat het niet goed gaat, gaat het toch goed! Is dat geen mysterie? Dit gaat tegen ons verstand in en strijdt met ons vlees. Maar wie zijn dan degenen die God liefhebben?

Lees verder

 

Video uitzending

Videouitzending kerkdiensten

De kerkdiensten worden uitgezonden met geluid én beeld via www.kerkdienstgemist.nl. Dit zal gebeuren zolang de gewone diensten niet mogelijk zijn. Meeluisteren blijft uiteraard ook mogelijk via de website van de kerk en de Lucas kerktelefoon kastjes. Indien u problemen ondervindt met het bekijken en/of beluisteren van de diensten vragen wij u contact op te nemen met diaken D.H. Vlastuin. Aan het volgen en beluisteren van de kerkdiensten via www.kerkdienstgemist.nl zijn kosten verbonden. Uw bijdrage hiervoor mag overgemaakt worden op rekeningnummer NL24 RABO 0329 202 782 t.n.

Diaconie HHG Achterberg-Rhenen. Voor vragen kunt u contact opnemen met diaken J.E. van Laar (0317-357563) of D.H. Vlastuin (0317-701030).

To top